بیوگرافی برزین

برزین علایی با نام هنری برزین متولد تهران می باشد. وی در زمینه خوانندگی و موسیقی فعالیت دارد. او موسیقی را از سال 1395 به صورت نیمه حرفه ای و از سال 1401 نیز به صورت رسمی آغاز کرد.

نام و نام خانوادگیبرزین علایی . Barzin Alaie
سبک موسیقیپاپ
سال شروع فعالیت1395
ساز تخصصیپیانو

برزین در زمینه الکترونیک تحصیلات خود را گذرانیده است و در نهایت DBA یا دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار و تجارت و بیزنس را کسب کرده است. به طور عملی بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه چاپ و بسته بندی و تولید فعالیت حرفه ای داشته است و در سال ۱۳۸۵ شرکت خصوصی به نام برزین کارتن پارس را تاسیس کرد و در این خصوص به عنوان مدیر عامل شرکت در حال فعالیت می باشد.

با شرکت در آزمون چاپ و نشر، موفق به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد که دارای ارزش بالایی می باشد. چاپ و بسته بندی، شغل اصلی و حرفه مورد علاقه اش بوده که خوشبختانه در این زمینه موفقیت شایانی را نیز داشته است تا جایی که حدود یک صد نفر نیروی کار و کادر اداری دارد و در طرح جدیدی پروژه بزرگ دیگری با طرح توسعه با پیش بینی، اشتغالزایی تا سیصد نفر در فاز اول تبیین گردیده و اکنون در حال ساخت و پیشرفت همین پروژه نیز می باشد.

شرکت برزین کارتن پارس با حضور در نمایشگاهها و تولیدات خود جزو برترین ها در کشور می باشد.

برزین از کودکی عاشق موزیک و به خصوص سبک پاپ بود و همیشه آلبوم خوانندگان مطرح را در اولین پخش تهیه می کرد و گوش می داد. در دوران تحصیل نیز به کلاس پیانو رفته و تا حدودی کار با پیانو را فرا گرفته است؛ تا این که تصمیم به یادگیری آواز گرفت و از آموزش فن و بیان و سلفژ و صداسازی در نزد اساتید مختلف بهره جست. به لحاظ حجم کار روزانه و مشکلات مدیریتی و شرکتی خیلی وقت محدودی برای این کار داشت ولی در زمان استراحت و با کاهش دادن به برنامه های تفریحی دیگر سعی در گذاشتن وقت برای موسیقی اش کرد.

برزین بیش از 5 سال است که در زمینه موسیقی فعالیت دارد ولی آغاز حرفه ای وی به سال 1401 برمی گردد. کنار تو اولین اثر رسمی اش بود که به پیشنهاد استاد جاوید عسگری به مرحله تولید رسید و منتشر شد و همین امر موجب گردید تا میل و اشتیاق دو چندانی به یادگیری بیشتر موسیقی و هم چنین انتشار موزیک های جدید برایش گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *